loading...
سايت تفريحي|بهترين سايت سرگرمي|تفريحي|برگ پاتوق
عمو برگيـ...! بازدید : 111 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (2)

 http://berna.ir/wp-content/uploads/2013/08/38014456366409997311.jpg

اس ام اس و جملات تیکه دار و کوبنده

عاقبت به این نتیجه میرسیم که

حضورِ بعضی‌ انسانها در زندگی ما آنقدر پوچ و بی‌ معنا بوده که

جای خالی‌ آنها را فقط همین نبودنشان پر میکند !

اس ام اس تیکه دار عاشقانه

بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی

فقط به این خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم !

اس ام اس تیکه دار دوست داشتن و لیاقت

دوست داشتن دل های بزرگ لیاقت میخواهد

چیزی که تو نداشتی بی لیاقت من !

اس ام اس تیکه دار و سنگین

هرچند بی حد تو رو میخواستم

اما باز تو در حد من نبودی !

اس ام اس تیکه دار و خیانتی

 

یکی بهتر از من پیدا کرد

در حالی که به صد تا بهتر از اون  گفتم : یکی دارم !

اس ام اس تیکه دار بازی با عشق

فکر کردم عاشقم شدی

بعد ها فهمیدم تاب تاب دلم را شنیدی ، ذوق کردی ، فکر بازی به سرت زد

اس ام اس تیکه دار کنایه ای

تا آخر عمر درگیرم خواهی بود

انکار نکن مقایسه تو را از پای در می آورد !

اس ام اس تیکه دار اشتباه عاشقانه

ﺗﻌﺠﺐ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﻫﻨﻮﺯ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺖ ﻧﮑﺮﺩﻡ

ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺸﻮﻧﻮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ، ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …

اس ام اس تیکه دار دوست داشتن و دروغ

تو دروغگو نیستی ، من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه اما خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم بی اندازه یعنی چه !

اس ام اس تیکه دار و آتشین

وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه 2 حالت بیشتر نداره :

یا میخوان جات باشن نمیتونن ، یا میخوان بات باشن نمیتونن !

اس ام اس تیکه دار رفاقتی

رفیق ، پیراهنم را بزن بالا

کمرم را دیدی ؟ نترس چیزی نیست !

اینها فقط جای خنجرند ، من نفهمیدم در رفاقت چه شد ؟

“تو مواظب باش”

اس ام اس تیکه دار عشق

بهم گفت هیچوقت عشقمو تنها نمی ذارم

راست گفت ، چون من عشقش نبودم

اس ام اس تیکه دار زخمی

یه سری هم هستن

نه تنها آدم با اونا ما نمیشه

بلکه از من بودنم میفته !

اس ام اس تیکه دار دل

دلم که از کسی بگیرد پاک میکنم

گاه اشتباهش را ، گاه خودش را !

اس ام اس تیکه دار افسوس و فغان

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط robotblog در تاریخ 1393/05/10 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

(ارسال کامنت گروهی)
ارسال ده ها کامنت در دقیقه به صورت اتوماتیک
با سرعت وبلاگتان را به بقیه معرفی کنید!

http://robotblog.ir
پاسخ : شکلک

این نظر توسط Mahdi در تاریخ 1393/05/10 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

با سلام
شما سایت بسیار خوبی دارید...
و از اونجایی که سایتتون بسیار عالی است و بزودی افراد زیادی برای شما پیشنهاد تبلیغات می دهند من لازم می دونم این نکته رو بگم:
شما باید قالی بسیار زیبا و اختصاصی داشته باشید تا بازدی کننده ها لذت برده و بازدیدتون زیاد و در نتیجه تبلیغاتتون بیشتر می شه وبیشتر درامد خواهید داشت.
حالا اگر نمی خواهید پول قالب اختصاصی بدهید می تونید با هزینه ی بسیار کم فقط بین10 تا20 هزار تومن قالبی ادیتی و بسیار حرفه ای داشته باشید تا برای شما کار قالب اختصاصی را بکند با هزینه ی بسیار کم.!!!
برای تماس با من می تونید منو در یاهو ادد کنید:
Mahdi_behroozifar@yahoo.com
پیشنهاد من برای صرفه جویی در هزینه های شماست یعنی اینکه به جای حداقل 60 هزار تومان نسبت به سطح در خواستی تون بین 10 تا 20 هزار تومن هزینه کنید!!!
من فقط برای پیشرفت سایت های خوبی مثل شما تلاش می کنم.
با تشکر
پاسخ : شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 396
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 747
  • بازدید ماه : 1,816
  • بازدید سال : 22,092
  • بازدید کلی : 134,869